ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ про проведення електронних консультацій з громадськістю Проекту Розпорядження районної державної адміністрації «Про затвердження плану заходів щодо відзначення у 2018 році Дня Гідності та Свободи в Іванівському районі»

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

про проведення електронних консультацій з громадськістю

Проекту Розпорядження районної державної адміністрації «Про затвердження плану заходів щодо відзначення у 2018 році Дня Гідності та Свободи в Іванівському районі» 

 

Найменування органу виконавчої влади, який проводить обговорення:

Відділ культури районної державної адміністрації

 

На обговорення виноситься :

-          Проект Розпорядження районної державної адміністрації «Про затвердження плану заходів щодо відзначення у 2018 році Дня Гідності та Свободи в Іванівському районі»

 

Зацікавлені сторони, на які поширюватиметься дія прийнятого розпорядження, яке планується прийняти за результатами електронних консультацій з громадськістю: громадськість Іванівського району

 

Можливі наслідки проведення в життя Розпорядження для зацікавлених сторін:

-          національно-патріотичне виховання молоді Іванівського району;

-          підвищення рівня громадянської свідомості та утвердження принципів суверенітету та права серед жителів Іванівського району;

-          покращення культурно-освітнього рівня жителів Іванівського  району.

 

Електронна адреса та строк подання письмових пропозицій та зауважень:

-         kultura@ivanivka.odessa.gov.ua

-          до 19 листопада 2018 року.

Номер телефону, за якими надаються консультації з питання, що винесено на обговорення:

3-12-02, з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 15.00.

Прізвище, ім'я відповідальної особи відділу культури райдержадміністрації:

Бабенчук Ольна Анатоліївна – начальник відділу

Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

Результати обговорення будуть оприлюдненні у розділі «Консультації з громадськістю» веб-сторінки Іванівської районної державної адміністрації офіційного веб-сайту Одеської обласної державної адміністрації